Äntligen kom min älskliing heem.

Är inte alls van att min gubbe inte är hemma hela dagarna, är van att han är hemma!
Men jag vet att han tycker det är skönt och tjäna pengar nu, även fast det kanske inte är för många veckor. Fast jag saknar honom varje minut. Men mister behöver komma ut o känna på att ngn litar på honom och sen kan anställa honom. Hans chef är underbar!
Men nu är han iaf hemma min älskliing, kom vid halv fem nu ungefär, mormor va över o pratade lite, alltid kul när hon kommer =)..

Jaha nu ska jag kila upp till Milinda o hennes familj och ha en myskväll, Teodor och Jimmy kommer med moppen sen när han har vaknat till liv :).. Och efter Jimmys möte kommer han upp och är med oss en stund på kvällen tills Teo blir trött och vill hem o sova! =)..


Ha en trevlig kväll allihoppa!
Tjiingeliing.

Kommentarer
Postat av: Micca

tack så mkt hjärtat :)

vi bor i kristianstad , skaune haha :D



ska ni göra i helgen?

pussennn <33

2008-11-07 @ 18:26:34
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0