Egen tid.

Nu har jag lite egen tid då Teodor sover, o han kommer nog sova en två timmar ungefär, sen har vi Telma som halvsnozar inne i sin säng. Kan vara skönt efter en lång dag hemma o bar tat lungt, har ju städat lite o skurat toaletter, åååh vad det är äckligt egentligen.. men måste göras rent, har lite kvar i köket som ska skuras av, kylen och skåpen så de ser fint ut hemma free happy smileys

Ska se om jag kommer iäg för o hämta ut paketet från här sen, morfar skulle kanske sjutsa, eller om jag tar de imorgon =P Bara de slutar och regna tack, så trist med regn, N Ä R  d e t  ä n t l i g e n  k o m  s n ö . Vad lack man blir, kan de inte få ligga kvar då den kommer? Vet att Teo blir fashinerad.

Just ja kom på en sak, jimmy tog hem en riktigt sjuk thriller/rysare som vi kollade på igår kväll, vafan hette den? Phatology eller ngt sådant. Men den va ändå bra! Men ganska sjuk..
Kollade på OTH också, inget bra avsnitt igår faktiskt.. men de kan ju inte alltid vara bra, är iaf min favorit serie free happy smileys

Nu ska jag gå ifrån datan o sätta på Merlin igen, sååå bra serie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0