Prata skit.

Folk som pratar strunt om sina vänner till en annan vän, kan man lita på den personen? Att den inte sitter och babblar en massa skit om en annan till dem andra som den personen snackat skit om.. nu vart de konstigt.. men iaf jag bara undrar kan man lita på en sån person? som snackar skit om dess vänner och sen umgås med dem som inget hänt?
Hur vet man då att den inte pratar om en annan till dem andra. Och sen umgås med en som inget hänt... Sådant förstår jag inte, och kommer aldrig och göra... Det är ren falskhet... och det ÄR fan ingen vän!

har hört så mkt i mina dagar att man nästan blir mörkrädd, skulle aldrig falla mg in o TALA massa strunt om mina vänner till en annan vän osv... för då är man ju inte dess vän eller?

Ja vissa går inte att lita på..

N u  b e h ö v e r  i n g e n  t a  å t  s i g  f ö r  j a g  v e t  a t t  e n  d e l  k a n  g ö r a  d e t...

Kommentarer
Postat av: Laura

Du har helt rätt...sen finns det dom som snackar skit och skyller på andra. Vet att det var en del på öppna i våras o höstas och vissa blandade i mig..men va fan, jag har flyttat och har inte snackat med dom sen jag träffa Ronald. För helt plötsligt var man inte lika rolig längre när man ville umgås med sin pojkvän o dotter. Men du..det finns folk till allt. Och är det ngt jag lärt mig så kommer det straffa de själva i längden.



Ha det bra, gumman o hälsa familjen.

2008-11-12 @ 14:07:25
URL: http://lilladsmamma.blogg.se/
Postat av: ck

Så jävla rätt, så jävla sant! :)

2008-11-13 @ 01:38:06
URL: http://ccck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0