Lördag

Maken o sonen har varit iväg på folkrace idag, teo var tydligen väldigt jobbig, han tyckte ju mesta att traktorn va rolig o titta på =P.. somnade påvägen hem på moppen, va lite roligt. hehe.. så den stunden sov han middag på ;).. dumt att jag halvsov när dem kom hem annars hade jag tagit kort *flinar*

Ikväll ska jag med Älääääx o Jenny ut en sväng =)..
ska bli roligt o umgås lite med min flicka!
Blirvit mkt ut för mig nu tycker jag, ska ju ut den 18 de med, så tre ggr på bara två månader..  men efter det blir de inge mera förens jag fyller år tror jag, vill spendera min tid hemma med barnen o maken. men visst kommer jag umgås med vännerna  o ha kvällar med dem såklart =)..

Har bokat tågbiljetter nu med till Göteborg, den 24 oktober åker vi iväg o stannar där några dagar, spendera tid med mamma, syrran o Alexya, de ser jag verkligen fram emot =).. Det är dop för Alexya med, därför vi ska dit också.

så idag hinns inte mkt o göra, umgås så mkt som möjligt med busungarna och göra sig i ordning och så, klockan är ju inte så mkt än heller.

Nu ska jag se om jag kan göra om mitt utseende på bloggen, se om man lyckas =P..
men är nöjd med den jag har egentlgen.

hii, Pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0