vad ska man göra en fredagskväll som denna?

Nytt ätit varm korv och bröd, det är himla gott!


Vi har gått våran promanad idag till k y r k o g år d e n.
Så himla fint va det där nu,
imorgon ska vi ta med oss kameran o ta lite kort på Js pappas grav.

Nu är min kära gubbe på möte, de va i n t e igår han va iväg på det.
Han behövde verkligen det, det vet jag.
Går han på sina möten MÅR han bra och då mår vi också bra.

Jaha då återstår IDOL (d i p p, c h i p s, c o l a o c h g o d i s s t å r p å m e n y n) och kolla på med systrarna och familjen. Undra vem som åker ut idag?
kan ju bli lite spännande o se.
Min favorit är iaf A L I C E! Tycker hon är super bra.

Imorgon då är de Halloween, ska spöka ut systrarna lite o gå o knacka dörr.
Ska se om mina kusiner vill hänga på dem.
Så de hinner och ses lite till innan de åker hem på söndag!

Tända Ljus o mysa sen ikväll när barnen somnat Smiley icon_wink.gif 

Kommentarer
Postat av: Johanna & Miranda

Ville bara tala om att det är migrän varning på din blogg. jag klarar inte av att läsa din blogg pga av färgen. Blir yr.. Hoppas allt är bra med er... Kram

2008-10-31 @ 21:36:09
URL: http://hallstensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0