Godnatt.

Bloggen, vännerna och alla andra =)..

Ungarna de sover sen way back =), ganska skönt.

missade dock det jag skulle se på fyran idag eftersom jag satt o shoppade kläder till mig o Jimmy på datorn, beställde 3 par kelvin klein kalsingar till maken, en fred perry tshirt o dr.demin jeans för alldeles för mkt pengar, o sen beställde jag till mig själv en huvtröja från koolanna, o nu vet ni står de still i huvudet så trött som jag är.. bhööö.. för jag vet att de va mer saker till mig själv...  jo en svea mössa med, men ack tog fel, trodde den va svart men upptäckte sen att den va blå?! färgblind? o ett halsband såklart.. sen va de ngn tunika/ngt som man ska ha en långsvart tröja under typ, svårt o förklara men snygg va den =P..
SOM ni säkert vet är jag köpgalen i kläder o vill gärna ha kvalite på dem så de håller längre.
kosta va de kosta vill. För jag vill se snygg utifrån med, eller vi ;)..

sån är jag! =) köper dock typ allt till oss i klädväg, jag är så kräsen.. de är lite kämpigt!

jaja, nu ska jag mysa med min make.
ha en bra natt!

KISSES! <3


Imorgon ska jag sätta upp en rolig bild på sonen! hiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0