Heeelg-

Ännu en helg som kommer passera fort, heelt otroligt vad tiden går fort alltså.
Känns som dagen snart är slut.

Har för övrigt spenderat förmiddagen o halva eftermiddagen med o varit på stan med Maria o pappa, o kollat o köpt en ny overall åt Telmis, rosa o sååå fin =).. Passade på o ta ID kort med, 400 spänn för ett ynkla leg, helt otroligt vad dyrt det är egentligen.

Så fyndade jag kalsingar till maken, siden som han älskar för bara 19,50 så de blev 3 par :)..
Till mig fynda jag två tihgts o en skarf för 45 kr =).. hii, bra o handla på slutrean ju. bara Teodor som inte fick nått, men han fick en ny jacka o termobyxer förra veckan som han kan ha nu när det börjar bli kallt ute.

Har fått hål i en tand med, huum, mysigt eller vaaad, så må till tandläkaren, de lär ju inte direkt bli billigare o gå dit heller.. de kan inte bli bättre..

Jaha, Jenna o Marie <3 kommer sen så ska jag o Telma med dem o äta lite o så ikväll efter makens möte, de ska bli kul =).. Bara vi tjejer, hehe..

nu ska jag passa på o plocka undan o så medans Telma sover än, har han väldigt mkt magknip idag så sovit mkt på min arm på stan. Jobbigt men hällre det än att hpn ska skrika o ha ont :/.. min lilla Tjej.
Ska gå o ge Teodor en puss med, han håller på o stäckar ner i sitt rum o busar för fullt, jisses vad han har liv i benen.. Min lilla gubbe =)..

Ha en bra eftermiddag.
Gooodbye/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0