Barnslig..

Barn på nytt igen vart man när jag & Anna-k va iväg till lekparken & åkte gunga typ på lina eller hur man ska förklara :)..
Det va trevligt med annat & tänka på och göra.. Hade precis lämnat barnen då efter en ganska så pinig dag med mkt tårar men också lite skratt.

Det va så jobbigt att lämna skrutten imorse, men till slut gav han med sig.. fick ringa dit & kolla så han va helt okej.
Har fått mkt styrke ord idag av folk, och det känns så jävla bra att de finns där & att de inte klankar ner mig eller så.. utan de är poitiva.. tack alla verkligen! Känns så bra.. och så bra att säga ut det också.. varför..
Fått gråta i pappas famn idag också, vart faktiskt lite chockad av att han kom fram som ett skott & kramade mig.. men va otrolig sårbar då också.. så fyfan.. jävlar vad jag gråtigt idag.. Sen va min kära Alex & becky med mig under förm,iddagen & så hälsade vi på Lena & fick prata & gråta mer.. Tack Alex hjärtat för du tog hand om mig idag..

Nu på kvällningen har jag varit med barnen & Jimmy & tro på fan att vi kan prata igen.. så jävla skönt va det att kunna små skratta med honom igen & halv skämta lite med honom! De bara brännde till i hjärtat av LYCKA! Tack Jimmy för att du vill det här.. att du kan prata med mig.. och att du lät mig få skratta lite med dig.. Du är verkligen en underbar person..

neej vet ni vad nu ska jag & Anna- k baby ut & sen ska jag hjälpa faster & städa lite =)..
Gött gött..

tack alla..
ska snart skriva till er som vill ha lösen.
Måste bara orka först..

PUSS Beetty!

älskar er mina barn. Ni betyyder mest för mig..
Teo sprang till mig förut & sa mamma mamma när jag kom gående mot han & Telmis & Jimmy.. de sa skutt i hjärtat av lycka.. jag behöver känna lycka också, inte bara sorg...

Kommentarer
Postat av: Sussie - Linnéas mamma

Vill gärna ha lösen till din blogg o bdb om jag får ?! Du behöver absolut inte ge om du inte vill !

Kan skriva kommentar till min blogg, ingen som ser innan jag godkänt, o de gör jag ju inte !!



AK är ju verkligen suverän när man mår dåligt =)



Hoppas du mår bättre snart =)

Kram

2009-04-06 @ 20:20:14
URL: http://mammasussie89.blogg.se/
Postat av: AK

Varsågod vännen :) Det är bara bra att få släppa loss lite ibland ^^



PussPuss

2009-04-06 @ 20:22:34
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: tess

hej å tack för din kommentar. Ja skriver från sjukhuset just nu,,, är inte bra å ja ser ingen ände på detta.



Läst lite löst för ja orkar inte riktigt men ser att något hänt,, kommer heller inte in på de skyddade... va häder??



Berätta om du vill finns här har tele så ring om du vill 720432



kram

2009-04-07 @ 09:13:06
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0