Det vart en natt till..

Hos Jimmy, men mest för barnens del : ) vill vara nära mina barn hela tiden, riktig pina att inte vara med dem hela tiden fast de även kan bli frustrerande.. men det är allt för mig.. Gick förut & de bara rann tårar från mina kinder, men träffar dem på söndag igen.. pinig helg kommer det att bli.. Usch! Älskar dem så hårt.
Skönt & vakna av att Teodor lägger sig brevid en, fast jag tror det är ganska konstigt för honom också, att mamma inte är där hela tiden & sen plötsligt kommer jag & sover där lite då & då..
Men snart bär det av, pratade med degerforsbyggen idag & har en trea uppe i slingan jag ska ha, ska bli otroliigt skönt må jag säga. Ska skriva kontrakt nästa vecka & sen veckan efter blir de flytt då Jimmy inte är hemma nästa vecka.. De ska bli så skönt att få eget.. att vara lite ensam då & då är inga fel.. göra vad man vill utan massa tjafs konsikvemser & dylikt : ) Fast visst saknar man det man hade.. otroligt mycket..

Jag kom o tänka på en sak igår att man styrs mycket av andra folk omkring sig..
vad de säger & vad de tycker man ska göra & inte göra..
fast det är upp till var och en att göra det man känner man vill, fast så blir det inte som man vill egentligen.. för man styrs så jävla mysket av folk.. Jag vet nu att jag ska lyssna på vad jag vill, men även vad andra tycker också men sedan är det upp till mig vad jag vill och inte vill.
Är så glad att jag inte har sådana folk omkring mig som säger åt mig dittan & dattan utan att de brukar stötta mig i vad jag avgör själv. Tack för det!




jag vill jag vill jag vill, inte.. jag vill..
nej jag kan inte.. vill inte falla för dig..

Kommentarer
Postat av: AK

Skönt att du känner så :) Jag säger till dig vad som är dumt, men sen får du avgöra själv, vad är det för vits med att hålla dig i koppel, fy vad tråkigt !! GO Girl !! Det är du som ska leva ditt liv, inte någon annan !!



Sv. Gud vad snäll du är !! ^^

2009-04-09 @ 12:11:04
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Micca

hej gummsan!

Hur är det??

Har du o jimmy gjort slut? :(

puss o kram bejb

2009-04-09 @ 14:17:22
URL: http://miccii.blogg.se/
Postat av: Angelica-mamma till Liam <3

Hejhej :D Ajjemenn här är det bara bra :) Och är superglad över guldet.. woohoo.. Hur är det med dej då gumman?? Pusss

2009-04-09 @ 14:39:19
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0