En onsdagsmorgon.

Så trist & grå?
Undra om det kommer vara såhär trist hela dagen eller om vädret spricker upp..
Snacka om att ha lite att prata om när man börjar om vädret.. haha..

Karro va iaf med & Lämnade Teodor idag, eller ja hon satt ju kvar i bilden men ändå :)
De va skönt att inte behöva gå, sen hämtade hon mig hos Jimmy imorse, då jag blev kvar där inatt.
Teodor blev iaf glad över att se mig imorse samt Bosse, han sov hos mig heeeela natten. Tänk vad mycket man saknar sina katter.. huset & barnens trygghet..
men när jag får min lägenhet ska jag nog ha en inne katt, en hane också :).. sen får barnen en trygghet hos mig också.

Idag blir de träffa världens bästa Jenna också, ut & promenera, sen efter jag lämnat barnen hos Jimmy ska jag passa på att sola lite få lite färg & bli brun ; ) ett måste till våren.  Sen umgås med Kusin & Karro också självklart.
Telma har precis somnat så jag ska ta mig i kragen & städa lite här & hänga tvätt & lite.

Sen ser jag att solen tränger sig fraam sakta men säkert.. wohooo :)
Ha en underbar dag.

Puss Beetty

Kommentarer
Postat av: emelie

vet ju inget längre.. men varför flytta ?? du behöver inte skriva.. Hoppas det ordnar sig med allt du är en otroligt stark människa..

Du är lite som en förebild för mig :)

ta hand om dig..

kraam

2009-04-08 @ 12:30:58
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: AK

Usch ja det får vi hoppas... Vädret är inte det direkt vackraste... :(

2009-04-08 @ 15:10:14
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0