Från min älskade Alex.

(du måste helt enkelt bara hitta dig sj, för att du ska kunna gå vidare med dig själv, och kunna se upp te dig själv. bli uppskattad, älskad för den underbara människa du egentlien är. du måste bara hitta tebax te dig själv helt enkelt, jag vet att du kommer fixa de, låt de ta den tid de tar men tids nog kommer du hitta mannen i dit liv och allt kommer vara underbart men jobba på dig själv nu,

Du har oss vänner som finns för dig dygnet runt. JAG ÄR SÅ GLAD VI HAR VARANDRA. JAG ÄLSKAR DIG!)

Åååh vad du är underbar Alex, Tack för de orden.
Så underbar är du.

Ni vänner har halva mitt hjärta i era händer
& mina barn har andra halvan av det.

Kommentarer
Postat av: Aleeex <3

Love you gumman, Allt blir bra bara du får dítt eget :) pössss

2009-04-05 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0