Delar med mig av min glädje..

Varför är gifta kvinnor tyngre än singelkvinnor?

Singelkvinnor kommer hem, ser efter vad som finns i kylen & går & lägger sig.
Gofta kvinnor kommer hem, ser efter vad som finns i sängen & går till kylskåpet!



De Fem hemligheterna för att ett förhållande ska fungera!

1. Det är viktigt att hitta en man som hjälper till i hushållet, som lagar man, städar & har ett bra jobb.
2. Det är viktigt att hitta en man som kan få dig att skratta.
3. Det är viktigt att hitta en man som du kan lita på & som inte ljuger.
4. Det är viktigt att hitta en man som är bra i sängen & som älskar att ha sex med dig.
5. Det är viktigt att dessa fyra män inte känner varandra.



 


Kommentarer
Postat av: soeticz

sv: Aha okej :D men det ska jag försöka snurra ihop åt dig så fort jag fått bilderna :)



har du haft en bra dag annars dårå? :) kram!

2009-01-04 @ 02:16:52
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha ;D



Jag vill också gifta mig! Hur länge har ni varit tillsammans?

2009-01-04 @ 15:20:44
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0