Jävla CocaCola..

Fast de är ju så jävla gott : ).. De som gör att jag rä lite vaken också! hmm, jao.. men som sagt de är ju så gott.
Sen har jag sovit fasiken så mkt dessa tre dagar som gått nu, så jag förtjänar att vara uppe lite inpå natten ; )
Ta igen lite med läsa & serier, ska slå på Merlin, ååh den är ju så nedrans bra den serien också.
Snussa på Telma nyss, så jävla go är hon, låg & skrattade när jag kom & skulle ge henne flaskan. Världens bästa & sötaste barn de har jag. Får jag höra varje dag.. så de gör mig till en stolt mamma! : ) & pappa, sjukt fina är vi allihoppa!

Längtar så tills morgonen nu, ska överraskas..
& pussas & kramas! mhhh : )

Är så lycklig..
Ni gör mig lycklig, familjen & vännerna!
Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ja kan man säga , hunden bor där men vi äger fortfarande henne ;)

2009-01-07 @ 09:14:14
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

åh tack så mycket :)

2009-01-07 @ 09:24:44
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Kicki

hehe men på bilderna är ja ju smal :p nu ska man bara lyckas att bli de igen.. sakta men säkert, ska se hur de gått imorron när vi besöker bvc ;)



jaa jag vill allt läsa om vad du finular med :) så jag väntar på ett hemligt inlägg under dagen ;)



mjo jag ammar fortfarande, men ibland undrar jag verkligen om jag kommer att orka i 4 månader som jag hade tänkt från början. Kevin har de senaste 3 dagarna börjat äta i nästan en timme varannan timme, de känns som om att jag inte gör nått annat än att amma. ska ta upp det med bvc imorron och se vad de säger. Han kanske bara har en period nu för att få igång mer mjölk, för att han kommer att behöva de.



oj va långt de blev! Skönt att allt är bra hemma hos er iaf :)

Kram!

2009-01-07 @ 09:50:10
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Kicki

ska bli kul att läsa om det ändå :)



oj va hon va tuttig då, hon tog aldrig napp eller? För redan på BB så märkte vi ju vilket sugbehov han hade så vi började ju med napp redan där och det är jag glad för. När han har ätit i nästan en timme märker man ju att han inte suger för mat längre och kan byta tutte mot napp och de går bra, bara de är nått att suga på ;) de känns väl inte så annorlunda för honom eftersom jag använder ammningsnapp.



får jag fråga dig hur ofta dina barn bajsade när de va ca 1 månad. Kevin har börjat bajsa var 4e dag. är de konstigt?



Kram!:)

2009-01-07 @ 10:32:14
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0