på promenad..

Varit ute på promenad med älskade syster & gått en sväng : ) de va skönt att komma ut utan barn, de sover så gott. Teodor hinner inte sova middag  längre ens, så han stupar vid halv åtta åtta om kvällarna nu! Telma hon har gått och blivit såå mammig, de kan däremot vara jobbigt ibland, ingen kan ta henne, och kan knappt släppa ner henne på golvet, försvinner jag grinar hon tills ja kommer tillbaka.. men de är nog en fas för att jag & Jimmy gått isär..`? eller jag vet ju inte men kanske.. men de kan ju inte bli värr än vad det redan än..

Igår så belv man tilltalad en ny mobil och nytt abonnemang ; ).. så hoppas mobilen hinner komma i veckan : ) musikmobil som jag vill ha, och en sonyericsson, de jag bäst gillar. kommer nyta nummer i september månad sen.

En vecka kvar tills man ska hem till byn, har viss hemlängtan såklart till mina vänner : ) saknar er så.
sen då nästa söndag kommer Joel också : ) ska bli otroligt roligt och mysigt.. barnledig är man då med så kan göra vad jag vill ; ) får se om de klickar mellan oss eller var de leder :P ska iaf bli roligt och träffa någon seriöst nu! Inte bara flört.

Såå alex baby nu har jag skrivit lite iaf så du kan läsa.
börjar bli trött så ska nana snart, lägga mig brevid mammas flicka & mammas pojke :) ska vara barnvakt åt lillasyster & hunden också då mor ska jobba 24 timmars pass. Så har lite och göra.

Soov gott gott folk !


Kommentarer
Postat av: tess

Oj här händer de grejjer... hoppas du har de gott i Göteborg. Fungerar allt annat? Tänker mycket på er. //Tess

2009-05-11 @ 12:51:41
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Aleeex <3

saknar dig baby.. kom hem för jag längtar efter dig hahahahhahahahah pöss

2009-05-13 @ 18:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0