Göteborg.

har ju som sagt inte alls hunnit skriva så mkt varken innan vi åkte eller när vi varit här, har gjort ngt hela tiden under dagarna som varit. Finns så mkt att göra här, Mamsen & jag va till ULLADER i lördags, OJ säger jag bara, dit ska man åka twice year. Så mkt fint & bra till barnen & hemmet osv.
Blev helt kär. Så ja spara undan en 6000 till november nu så man ahr lite mer att spendera där nere, & jag köpte inget som man int ebehövde denna ggn, förbannat duktigt av mig :D.. haha..

jaa sen va de ju påsk, igår va vi med min syster Mickaela & firade hennes födelsedag ute i herrljunga däe min andra syster Jennifer bor, så vi va där uppe faktiskt =).. syster Jennifer & barnen har dock varit hos mamma de sensste två dagarna så henne har vi hunnit umgåtts med. Saknar mickan väldigt mkt & hoppas hon snart kan komma till oss så vi kan umgås mer privat !

Nu är andra syster Jennifer påväg med sina barn hit, så ska vi till BUS & LEKLANDET ieftermiddag efter maten & efter barnen ätit, ska bli roligt faktiskt =)).. så de ser jag fram emot som bara den.
Så på lördag kommer vi hem igen. Längtar hem lite ja de gör man ju, men denna stad är ju samtidigt underbar.
Fin på sina ställen med. JA de vet ju de flesta redan.

Neej ska förska göra mig i ordning så man kommer iväg & möter syrran snart.
ha en bra vecka allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0