Måndag.

Då har vi tagit nya tag i skolan, haft matte & engelska. Matte prov på onsdag, och ja just ja fan engelska prov imorgon.. Ja de går frammåt, prov hit & dit, wohooo kuul.
Tur jag kan mitt & är duktig, på Engelska prover förr förra veckan fick jag ju VG så :D..

Imorse va de också inskolning för lillsnuffla på dagis, samma som storebror, perfect :) Sen har vi världens bästa fröken med Ingela J inför detta, hon ärbåde bra & suverän :D, Eller de bästa, älskar det dagiset dem går på.
Det gock väldigt bra, med såklart blir hon lite blyg för nya människor, tur är väl det, men hon kommer nog bli mer o mer frammåt under veckan som går.
Ville gärna vara i mammas famn, men också så otroligt nyfiken, så ja detta ska gå bra. Plutten Teo ja han blev ju lite tuffare då mamma & pappa va med, vilket säkert de flesta barn blir. Men också så go, han & jag satt & pysslade med lego en sväng & så. Super mysigt. Lego är ngt som ska inhandlas här detta år, blir nog Julklapp till Teodor :)..
Även jag gilalr att leka med det. Både jag & Jimmy har barn i oss än, ska se oss när vi väl sätterigång här hemma, då är de barnlekar & grejer :D.. Förbannat mysig familj har vi.

Igår kom min mamma en liten sväng med, hämade syster så nu är hon borta igen, men kommer ju tillbaka varannan helg. Så fick vi en massa fockor och saker till barnen igår så de hade roligt här, Telma är ju tokig i barnvagnar & dockor så hon har kul nu :D.. Tur mamma fick två barn efter oss så vi kunde ärva leksaker.

Satte igång med projektet måla om köket hemma med, så nu är våra rosa skåpsluckor VITA! Förbannat snyggt är de må jag säga. Jag älskar att pyssla med hemmet & med saker så helt & hållet min grej att göra faktiskt :D..
Ska fortsätta med det senare idag, har lite mindre än halva kvar, men sen är jag nog nästan nöjd, ska byta bänkskivor bara, till mörkare, för nu är de ljust i köket, sen måla & lacka handtagen svarta, och göra ngt åt kaklet, så ja jag harlite att stå i hemma till sommaren :D..

Neej dags för att göra kyckling.
Heeejraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0