Onsdag.

Lilleplutten är sjuk :/ feber & jättehes, tycker så synd om honom. Han vill bara sova, inte ens äta.. då känner man sig helt maktlös, fått i honom några skedar med mat idag iaf, plus en massa vatten. Samt nyponsoppa.
Skrutta är huuur frisk som helst, och härjar lööös, men vi fick skippa dagis idag då jag va tvungen för att gå i skolan, men imorgon ska vi iväg till dagis & fortsätta skola in =).. Gjorde ett mkt svårt matteprov idag, ska forsätta imorgon, samt ett svenka prov på fredag. Får även tillbaka engelskaprovet då, hoppas verkligen jag fått VG på det iaf..
Vill ha bra betyg.

Jimmy är till läkaren idag igen, kollar ögonen, jag hoppas verkligen han slipper en operation. Visserligen får han ut en jävla massa på försäkringen men nej, vi har pengar så vi klarar oss.
Jag vill inte att han ska behöva en operation. Usch..

Jaaaa köket är snart klart, vi har fem lådor kvar att slipa & måla.
Är förbannat nöjd, slippa all jävla rosa & få ett snyggt & lite mer moderna köksluckor =)
Sen ska vi försöka börja med källaren & göra klart duschen där, så man kan duscha också & inte bara bada jämt.
Visst är badkaret bra mkt bättre när man har barn, skönt som fan äre :D.. meen en dusch ååh det är grejer det, och en bastu vore inga fel. Wohoooo...

Ja nu vet ni lite mer om livet...
Katjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0