Sjuka ÄN

Ja än är de sjuka barn här hemma, Teodor är frisk (tack & lov), men ändå hängig efter att legat sjuk över 1 vecka. Min älskliing..
Nu är de Telmas tur att spy också, fyfan ho spydde ner hela mig igår kväll när vi skulle lägga oss, ja igår sov hon hos oss då hon hostar & har sig så vill INTe lämna henne själv, så då fick jag snällt ligga kvar i sängen med spya på halva kroppen tills jimmy hämtade papper & tog upp henne. Inte så mysigt kanske, men de gick bra med skruttan.
Febrig ikväll igen, när fan ska de här ge sig? Båda har rasat i vikt också.. inte flör de går ngn nö på dem men ändå. Tycker så synd om mina älsklingar..

Telma är så mammig med, bara mamma som gäller, hon skriker om jimmy ska ta henne, JA de blir väldigt jobbigt för oss båda då jag måste ha henne på armen eller i knät hela tiden, hon bara grinar annars.
Hoppas verkligen allt går över snart så de kan bli som förut, utan massa otäka sjukdommar, USCH!!

Vill hinna med att träffa mina vänner också lite. Är trött på att bara vara hemma nu med, så i helgen ska jag träffa ngra av dem :)) Ska bli skööönt!


Nu är de dags fö tacopaj med älskling!

Tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0