Fem timmar senare..

De vart inte muycket laga mat förut då alla somnade, så jag passade på att gå till min bästa vän Jenny :)) Fördrev tiden med massa snack & kika på de underbart söta valparna, tänk om man kunde ha en liten hund, speciellt en liten fralla, fina HUNDAR ! =))..

Så jag gjorde mat nu när jag kom hem (s a k n a d e  a l l t  m i n a  s m å t t i n g a r) men det är skönt att komma ut lite också! Så nu är vi alla mätta, sjukt gott med spagetti & köttfärsås.. Hehe när jag stod med maten förut kom telma, skulle upp såklart i famnen, tittatde hon på maten & slickade sig runt munnen & sa mums mamma, ååh smälter man eller? så sööt är hon, Teo är ju världens bästa kock också, han ska alltid hjälpa mig med maten, ja när han får vill säga annars kan de bli lite krydda här & där :D..

Barnen dansar här som tokar till lite barnmusik, de är sååå söta.
Ska nog joina dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0