Första skoldagen avklarad.

Men imorgon drar studierna på gång på riktigt :D.. ska bli kul faktiskt, fick även syn på en ful, äklig & tjock subba där vborta, SOM jag hoppas jag slipper springa på allt för ofta, för då kommer jag fan spotta henne i ansiktet.. Ja jag hatar henne verkligen.. Rigtigt jävla luder ! Men nog om det, vet att de är töntigt, meen de hon gjort gör inte ngn med än själ i kroppen.. Ja usch jag avskyr henne verkligen !

Men men, har inte spec många lektioner i veckan, men kommer sitta kvar efter skolan & gå före för att kunna plugga ostört från både Jimmy & barnen så jag klarar det här, för det är riktigt mkt att göra. men som sagt kommer bli riktigt kul :)) ut & träffa folk & göra ngt för sig själv. Sen söka vidare till sjuksköterska :)) weiiiii

Haft en suber bra eftermiddag, träffat min älskliing Jenny & Egon, va ute & gick med hennes syster & henne & deras hundar, va riktigt mysigt :)).. nu känns det att man inte rör på sig så mkt om dagarna, men nuså, en promenad varje dag till skolan & hem de kommer blir alla tiders. Bli lite små go till sommaren som kommer :P.. Kanske man kan köpa en storlek mindre på kläder ;) Nej nej de vill jag inte, är rätt så nöjd med min kropp ändå för att ha fött två små barn =)..


Ja som ni ser har jag inte bloggat på hela helgen, vi har haft fullt upp, pulkabacke & två 10 åringar som varit här, haft hur trevligt som helst :)) På fredag kommer då min syster också, ska bli riktigt kul. Gud vad jag tycker mkt är kul.. jjjjaaaooo.. men ska ta barnen & stoppa dem i badet, sen är de kvällen för oss.

Ha det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0