Äntligen lugn i stugan.

Barnen sover som stockar, & jag kna pusta ut &ta kvällen, älskling kommer nog snart då ska vi mysa ner oss i soffan & bara njuta av varandra =)) det är underbart.

Barnen blev äntligen friska under helgen så vi passade på att dra iväg till badhuset i lördags, där härjade man loss så man har ännu tränningsvärk i kroppen, haha, snacka om att vara otränad. Barnen älskar det så det kommer bli regelbundet att vi går dit med dem, det bästa som finns är att göra saker med barnen.

På tal om ingenting, snön, ja den är väääldigt jobbig nu, skotta må vara kul men inte fem ggr i veckan, nu hoppas jag solen tar död på de mesta när den väl är framme så man kan få VÅRKÄNSLOR!

Engelska prov imorgon, hoppas på VG igen.
Ja de återstår att se, matteprov på onsdag också. pbhuuu, ska hinna göra en interjuv i svenska med under veckan, så ja jag vet att jag lever & har saker att göra :D..
Tur faan man har plugghuvudet & orken med familjelivet & allt därom.
Meen jag älskart.

Neej en kall cola med chips fåre bli.
Samt en kexckoklad. Mmmmaaaa



Bayyyyyyyyye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0