Helgen snart slut.

Skämtar ni om jag va helt galet glad igår, vädret va underbart, så sjukt underbart, jag hade en kjol på mig & linne, jag hade hoppats att de kunde stannat, men ack nej, idag är de skit väder :/ tänk att man inte får vara lite bortskämd i en vecka iaf. MINST !
Nej nej, värdet ska bli kallare & sen varnmare, vafan bestämm dig där ute i atmosfären för varmare väder förfan.
Vi vill ha sommarvärme, kunna bada, grilla varje jävla kväll, dricka en & annan cider & bara njuta, ha bikini/sommarklänningar, på tal om inget, på tisdag ska jag äntligen in till Örebro & handla upp mitt presentkort på 2000 kr på GINA, oooh I love it, & min bästa Jenny ska med också :)

Skulle ha pluggat i fredags & igår men blev inte så mkt, igår njöt jag verkligen av värdet & svärmor & mina älsklingar. Sitter lite nu & gör, de går rätt så bra, håller på med en debatt artikel, skriver om den 14 åriga klickan som blev våldtagen & om pojken som se hylldes. Hur sjukt som helst, blir i stort sett förbannad, tur en ska argumentera om det här på onsdag så man kan få ur sig ett & annat. Haha..
Tycker bara så förbannat synd om tjejen..

Så barna & älskling är ute på en biltripp med Tobbe.
De ska vara hemma till halv 3 iaf för tre ska vi upp till strömtorp & gratta Månsan som bli hela 11 år redan, skit vad tiden går fort.. PHUU.. snart fyller syster yster år också, hon blir med 11 år.

Nej försjutton, ge oss lite värme. Sol också, och lite åska :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0