Ny månad.

Förstår inte att tiden den går så fort.
Maj månad, snart sommar, ja man får ju hoppas på att det blir en sommar med.
Haft en tuff månad, men även en bra med familjen, vad skulle man göra utan dem & de vänner man har när man ibland kommer in i vissa svackor?

Skolan slutar snart, har skrivit in mig igen till hösten, hoppas en kommer in bara, men de tror jag nog jag gör.
Har mycket att göra i skolan nu, så nu är det mkt plugga hemma medans barnen är på dagis. Tur jag ionte går allt för långa dagar så man hinner med tiden till plugg & lite i hemmet innan de blöir fullrulle, Älskling jobbar ju nu från 8-16 varje dag så vio hinner inte ses så mkt & en del kvällar är de plugg. Men vi har de bra ändå. Slipper man tröttna :P.. sen är de snart slut då har vi all tid i världen med att umgås.

Ska snart hämta mina små huliganer, göra mat & sen ute & leka & greja på gården lite.
Så de ser alldagligt ut.

Ska ta mig en glass & njuta lite av solen medans den är kvar..
Ha en underbar vecka gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0