Oj.

Sorry för en dålig uppdfatering, men de är som vanligt med mig, de går i perioder & har inte tid med datorn alls nästan längre, sitter mest & pluggar, har en hel del i matten & svenskan, Engelskan är nästan klart. Så det är skönt.
Bara tre veckor kvar sen är de sommarlov. Sen börjar skolan igen, wohooo. Så tiden i sommar ska jag spendera med barnen, känns inte som man träffar dem så mkt nu när man går i skolan & de är på dagis 7 timmar per dag ungefär. Jimmy han jobabr & står i nu, gör nattskift istället för dag, får se hur länge de orkar det. Snart åker han till Finland med, i ev vecka ungefär, snacka om att jag kommer sakna ihjäl mig efter honom då. KOmmer bli en aning tomt den veckan, men tur en vecka går fort.

Är rätt så sugen på att dra till en stuga i sommar med barnen Efter Jimmy slutat med sina Jobb.
Bara mysa & ha de gött. inga rutiner på en helg, ja de vore inga fel. Grilla, gå i skolan & bara vara.
Barnen älskar att knalla i skogen, iaf lillgrabben, han va med mig i förrgår till ramshöjde, han har bättre kondis än mig må jag säga. Fast jag har en bra kondis, haha.. Så det blir flera ggr med honom upp dit. Telma hon ska snatta & titta på allt & röra & helst leka en kvart vid samma ställe, så de går inte så fort när hon är med. Men roligt är det iaf :)

I dag är jag ledig, samt imorgon, så de blir en helhelg med barnen & Jimmy sen, OM de inte kör i hop sig på jobbet så han måste jobba denna helgen med vilket jag hoppas han slipper, vill ju gärna träffa honom lite med, vi ses kanske fem timmar om dagen nu. Sen är e dags för sängen för oss.
Teodor träffar honom ungefär 2 timamr per dag då han jobbar, inte spec kul, så hoppas verkligen det bara blir natt så man hinner ses mkt mer.

Nu ska vi rasta hunden & vara ute på gården en sväng, sen blir det att städa hemma & dona lite medans barnen sitter fast framför tvn & räddningspatrullen :D.. Idag är de rätt så vilda så UT ska vi nu så de får av sig sin energi.. PHUUUU !

Ha en kanon helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0