Det går inte..

Jag försöker tänka på annat... de går rent sagt åt helvete att göra det.. Vilken musik ja lyssnar på är du där.. vart ja går tror jag att jag ser dig.. vad är de för fel på mig ?
Ja fall för dig.. riktigt hårt också.. Jag är inte förvånad egentligen..
Jag måste bara ge mig fan på att sluta höra av mig..
Ta bort dig från face, msn, radera alla dina sms, ditt nummer, alla bider ja har på dig i telefonen..
Ja samlar verkligen mod till att göra det nu.. Försökte igår, gick väl inte så bra..
Men ska försöka idag... är väl lika bra att bryta allt..

Milinda är så arg på mig nu med.. Va tvungen att berätta allt.. Hon är inte arg på mig på ett dålig sätt, utan för att ja utsätterer mig själv för det här.. att ja låter de hållas.. att jag blir ledsen, INGEN kille är värd dina tårar tycker hon..  ja kanske är dum som gjort det? Låtit det gå så långt att ja blivit näst intill kär...

Meeen de har varit så skönt, med pirret i magen... hjärtat hoppat dubbelt varje gång han tittat på mig.. mått bra tillsammans med honom.. Jag kommer inte ihåg sist jag kände såhär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0