En ny dag !

Har funderat & funderat under natten..
Sov inte hemma inatt iaf.. o inte hos milinda heller.. skit samma egentligen.. de va iaf skönt att prata ut..

Idag mår ja faktiskt bättre än igår, ja tänker ta dagarna som de kommer nu & ja kommer inte att lägga ner så mycket energi på just den här killen längre! Ja orkar inte, sluta ses, ses sluta ses ses, fuck no.. ja orkar inte det längre.. Ska de vara så svårt o bestämma sig? Tycker man om någon så gör man väl det? Men får ta allt med en klackspark & hitta på ngt annat & roa mig med istället.. blir väl svårt den första veckan, men ja känner mig själv & när ja bestämmer mig för något så får det bli så med.. kan inte hålla på & vela hit & dit & bli ledsen var o varnann vecka.. bättre o vara ledsen en två veckor för att sen gå vidare & vara glad för annat.

Ska hämta barnen idag på dagis också, klöckan fem.. hem till Jimmy & lägga dem tills han kommer hem, sen får vi se vart ja spenderar natten nudå.. åker nog upp till Milinda.. bara för att hon är den enda nästan som kan lugna mig när ja blir lite hängig & nere.. hon som får mig upp på föttena igen, att en annan människa kan ha så mkt makt egentligen :) men ja storm trivs med min lilla fruga !

Ska ta & palla mig hemmåt & göra i ordning med lite saker innan ja åker till min fruga!
Btw har jag hoppat av skolan nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0