Love the way you lie !

Part 2 med Rihanna är så sjukt underbar ♥
Den spelas alldeles för mkt ur högtalarna nu & de får en att gråta lite.. vilket kan behövas ibland..

Ja helgen gick fort.. Badet med barnen, Milinda & hennes snuttisar & Jessica & hennes barn med ! Blev lite mkt barn, men vi hade så kul.. Teo o jag åkte mest kana, säkert en 15- 20 gånger, va skönt att göra något med mina små vildingar :)..
Söndagen va vi med Jimmy hem till hans mor & fikade, efter de pizza, senare på kvällen kom min mormor &  sen Milinda ! Så kvällen gick fort...

Idag lämnade jag barnen & de gör lika ont i hjärtat varje gång. Som tur va hämtade jag Teo efter dagis & åkte upp till öppna med honom & Milinda, men nu är han hos Jimmy igen.. Vilket han inte ville först, men blev bättre när ja sa att ja hämtar er imorgon efter dagis & föjler med er till pappa..
Hjälper Jimmy lite med barnen nu medans han har fotbojan. Det är inget annat.. och kommer inget att bli mellan han & mig..

Annars då.. vet inte om de blir ett längre inlägg idag eller om ja skriver lite senare också?
Skulle bara vilja skriva av mig av lite saker, men vet inte riktigt om jag vågar.
Elle jo jag vågar men vet inte om det är bra...
Kan ju iaf uttrycka mig att ja hjälpte till att krossa mitt hjärta idag.. Ont gör det.. riktigt ont !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0