En helt vanlig lördagskväll.

Ja jag tror det iaf :)
Barnen sover sen ngn timme tillbaka.. men så kom Teodor & ville mysa lite så han ligger o sover på mig nu.. vet inte om han håller på o får ögonfluss, varar lite i ögonen. Så hoppas inte det är de... så stod han hos Jimmy förut & hoppade från bordet & trampar såklart snett så han har super ont i foten o kan knappt gå. jag ger det till imorgon bitti, är han inte bättre i foten blir de gå iväg till läkaren så de får titta till den.
De har härjat o härjat idag när de kom folk förut, andra barn de lekte med.. ujuj.. blev fullt ös medvetslös där typ.. men trevligt är de att se hur de leker med de andra barnen :)

blir till o själv lägga sig tillrätta i soffan & slå på en film, eller inta tvn o se om det går något bra där.
Blir nog upp tidigt med barnen imorgon, men ja hoppas självklart på en liten sovmorgon till åtta iaf :)
blir lite pulkaåkning o mys innan de blir pappa vecka imorgon kväll.
Så kommer ju min fru hem imorgon också.. det gillas verkligen.. 10 långa dagar utan henne är inte okej.
Men snart är hon hemma o allt kan bli till de normala igen =)

Ska ta lite till alvedon o se om febern släpper lite..
Ska de aldrig ta slut denna feber o hosta som jag har?! Usch..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0