Söndag morgon !

Teodor tyckte det va okej att vakna 05.50 imorse..
Det tyckte inte jag va okej.. så de blir nog en tidig kväll för en annan.
Telma däremot sov en timme mer ungefär så idag blir de middagslur för lillgrabben, annars kommer han vara så grinig idag. Han haltar faktiskt än på foten.. men springer o så så med den är de nog ingen fara, ögonen ser bra ut,  men får nog gå iväg med det ändå, då han är små svullen runtom.

Nu springer de runt i Telmas prinsesskor & leker, må säga att de låter en hel del när de är på golvet.. stackars grannarna. Men bara de har kul så är jag nöjd. Ska bli lite frukost time igen & sen mat, sen vidare hem till Jimmy med dem. Sen är de barnlediga veckan.. undra vad en ska hitta på bara.. vet att jag ska försöka sola lite, umgås med Milinda & lite annat också som säkert kommer dyka upp..
Ska försöka skriva in mig på skolan också, så en har ngt att göra under våren & så man får rutiner till dagis de veckorna barnen är hos mig, samt rutiner hemma också. Nu när man varit lite ledig blir de ju inte som annars, men de ska de bli ändring på ! =)..

Pratade med Milinda nyss, vid 12 åker de ungefär så om vägarna är bra o vädret så är de hemma till tre fyra :) ååh tro en längtar, ja man längtar verkligen mycket =)...så ikväll vet ni nog vad en annan kommer hitta på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0