Helg.

Nu är de äntligen helg, slippa post o massa saker :)..
Bara en mysig helg med familjen och vännerna.
Kan ju inte bli bättre.

Vi spenderar oftast våran tid på öppna förskolan, eller Med Tommy, Becky och Alexandra :) <3

Hoppas man får träffa Jenna <3 snart med igen :)

helgen blir nog lugn, promenader och sådant blir det nog, Teo har lärt sig bättre o bättre med att gå brevid vagnen. Kan ju bli bra de dagarna J ska på återvända dagar den 15-17 september då man blir själv med barnen, men de ska ju gå bra, vi mammor är ju programerade att ta hand om barn :P.. tror jag iaf!

Vi städar lite nu medans Telma sover och Teo är på dagis, sen blir det promenader som gäller för min del.
hoppas få med grabbarna med, och kanske Alexandra med familj <3 :)..

Nu ska jag hjälpa jimmy innan han blir nuts att jag satte mig här! =)..
Ha en bra helg allihoppa!

All kärlek till min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0