Lördag morgon.

Händer inte mkt här inte, Teo härjar i soffan och Telma halvsover i babysittern, J är på möte!
igår kväll färgade man håret iaf, syns inte direkt mkt, eftersom jag hade svart hår innan, men lite bruun är de ju. Är mer nöjd med det än hel svart.. usch.

Idag är Telma sex veckor redan, gud vad tiden går fort. Kändes som de va förra veckan vi va inne för o föda barn.
Ska i veckan nu försöka få ro o sätta mig ner o skriva en förlossningsberättelse. Har fått hem pappren nu från lasarettet =)..

Är inge fult väder idag heller, men ingen sol :( men de gör inget, bara de inte regnar är jag nöjd. För jag ska ut och gå en långpromenad med telma när jimmy kommit hem. Så trist o vara hemma en hel dag med. Jag kanske får med mig grabbarna :P

Igår matade Jimmy Telma med ersättning, hon blir så gnällig på kvällarna och bara jag som hjälper och puppen.
Så han skulle prova om de va för att hon inte vart mätt av min mat, men de fick vi svar på att hon blir =).. för hon va lika gnällig som innan när hon ätit färdigt. och de gör mig glad för jag vill amma så länge jag kan, iaf fyra till fem månader.
Så de känndes skönt. Mammiga Telma, Teo är ju mer pappig nu, men de ändras väl sen när jag kommer ha mera tid för honom?

Nu ska jag gå o ta Telma och Teo =)
Ha en bra dag/kväll.

All kärlek till mina grabbar o min flicka! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0