söndag.

Att söndagar alltid är lika tråkiga, är märkligt :P..
Idag blir det inte mkt, jag och Telma ska ta en promenad här om ngn timme.
Är teo och Jimmy med går de lite saktare än vad jag vill =)..

Igår spenderade v'i iaf tiden hemma hos svärmor, alltid lika kul och vara där o hälsa på.
Hon blir så glad. och vi är så glaa i henne =)...

Jaja, de va lite idag om vad som händer...
Ska sätta in lite nya bilder imorgon.
Eftersom jag inte kan göra en bilddagbok av ngn anlening, hmm.. men får nöja mig med blogg, de går ju lika bra!

HA en bra dag.

All kärlek till min familj <3

Kommentarer
Postat av: cammie

hm,nej..aldrig vart inne på den sidan..får kika på det =)

2008-08-31 @ 15:00:54
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0