Trött

Båda barnen sover, så man har lite tid själv, inte var dag vi har det.
Telma sover iofs på Jimmy men ändå =).. Jag har en stund för mig själv.

Ska börja med maten om en timme ungefär, idag blir de friterat, Chickenbits och pommes, alla tiders..
Guud vad man äter när man ammar, men jag märker inte att jag går ner, snarare går jag upp. Blää..
iofs så äter jag en hel del godis, vilket jag måste sluta med. På fred o lördagar kan jag njuta av godis, men om veckorna ska jag röra mig mkt och inte äta massa godis, spec chocklad som jag älskar. Två dagar i veckan får räcka =)

De dröjer nog inte förens Teodor vaknar, han har sovit sedan kvart över tolv, men sen vaknade han vid halv åtta imorse och somnade efter nio igår kväll. så han tar igen det idag :)

Efter maten blir det en långpromenad till lekparken och busa med Teodor, och hoppas på o träffa Becky, Alexandra och Tommy senare idag. Om de har tid för oss vill säga :)..

Jag vill hälsa på svärmor/farmor med. Va längesedan jag va hos henne nu! Hon ställer upp så på oss så mkt och jämt.
Kan inte få en bättre svärmor faktiskt. Britt du är UNDERBAR! Dags att vi ställer upp på henne lite nu.

goodbye! All kärlek till min familj <3

Nomy - Cocain

Anti låt mot droger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0