1 December

OJ, det är redan 1 December, o snön faller, kunde de inte ha snöat igår istället?
Så de legat lite när vi va på samhället. Har kommit på att jag glömde o tända 1 adventsljuset igår, de får göras ikväll istället, ska även pynta ut tomtar o sådant idag efter städningen sen free happy smileys  Kom på att jag måste köpa en Julstjärna, eller heter dem så blommorna? hmm, jag o mitt minne..

Ska prata lite med mamma om min andra syster under veckan o se om hon får komma hit o bo ett tag, bara för några veckor så hon mår bättre. V i l l  j u  a t t  m i n a  s y s k o n  s k a  m å  b r a. Och hon vill själv hit, visst är hon bara 11 år, o har inget o säga till om men bara över jul o nyår kan hon kanske vara här. Ska se vad mamma tänkt sig för hennes bästa egentligen! ♥

Lillsnuttan sover o Teodor kollar på disneychannel.
Så jag sitter här o kikar lite på datorn, finns inget annat o göra egentligen.

Ska iaf städa en jävla massa sen när hon vaknat, de ligger en massa hundhår precis överallt, blääää!
Och massa skräp, kan säga att systerysetr o Pele är väldigt vafan heter det, stökiga av sig? kan man säga så?
Hehe, men de gör inget de behövdes städas ändå efter helgen. free happy smileys 
Men jag ser INTE fram emot o städa med barnen hemma ;)..

Undra om Teo ska få sin chockladkalender ikväll istället?
=)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

nja, kan inte pumpa så jag får handmjölka. pumpar jag kommer det knappt för jag spänner mig.

Men vi får se hur snabbt det läker :)

2008-12-01 @ 11:59:16
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: Kicki

oh tack så mkt :)

du får lägga upp bilder på ditt hem så jag får se :)

2008-12-01 @ 12:45:23
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0