10 december

Om en vecka blir lillgrisen 2 år. Jaa tiden den flyger iväg typ. & inte får man mkt gjort under ett år egentligen. Tyckte nyss man berättade för folk att man skulle ha barn, Teodor då. & om Telma berättade jag 1 december förra året då jag bara va i vecka 5,  snart är hon fem månader. Ja kan inget annat säga än
a t t  t i d e n  g å r  v ä l d i g t  f o r t !

Vi skulle till BVC idag men Telmis är så förkyld & snorig så vill inte ta ut henne idag, ska ge henne näsdroppar & se om de blir bättre, annars får vi ringa in igen för & få en tid till barnläkaren. Vill gärna att våra barn ska vara friska & må bra!
Teodor mår bra iaf, han är på förskolan o leker av sig. :) Våran plutt. / våra pluttar! ♥

Jimmy är nu mera hemma om dagarna, bara de att han går på jobbcollege som de då kallas ungefär 2 timmar på morgonen, jag som precis vant mig vid att han jobbar så får han komma hem, men de ska på jobb i januari ngra dagar, får se om de släpper jobb då. vore väldigt bra för honom. Jimmy är en man som behöver ha ngt & göra för att må bra! Tur vi har projekt i källaren, & hemma hos hans brorsa =)

Jo föresten skulle lägga om bilder på barna igår på bildagboken, men de fackade så mkt så jag sket i det, jag gör en skyddad blogg o kommer nog hedan efter lägga in bilder på den istället, bild har blivit så himla seg o jobbig tycker jag! :/ då är de lättare med en ny blogg istället! Kul att många vill ha lösen till den =)

Nu ska här ätas lite mat & få krafter tillbaka, är så frösen & de värker i magen, inte gilla!

ha en bra dag. KISSES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0