11 December

Idag har vi varit på öppna förskolan hela familjen, de va inte igår vi va där, va 2 veckor sedan, berättade dock för personalen om varför vi inte varit där också efteråt, vi satt & pratade tills ett ungefär. Vi tog en massa kort på mig & Telma också, som vanligt. Har nästan nyss kommit hem. Sambon stod o skalade potatis när jag & Telma kom hem. Nu sover skruttan & Tedor har precis vaknat till liv. Snart blir det mat.. är så hungrig.. blir så hungrig en gång i månaden ;).. undra varför (?)

Ikväll ska vi på lussevak med Teodor & hans dagis. Från fem till sju! Han ska vara tomte, självklart mkt söt & go en : )
träffade min fru uppe på öppna, hehe Milinda såklart, också en väldigt bra vän. henne har man aldrig tråkigt med kan jag säga. Får se om hon orkar sig hit till kvällen sen. Annars så ses hon & jag imorgon då vi ska hem till dem som många andra fredagar ; ) Nu ska jag börja göra mos snart.. åååh maaat! hehe..
Ska sätta upp lite bilder under dagen, länkar då som vanligt! : )

Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0