4 december.

Jimmy försov sig imorse bigtime, skulle görja 7 men han gick upp då. Tur hans chef är på semester tills måndag =) så han kunde ju börja när han vill egentligen, men då kommer han hem senare ikväll. Men de får bli så isf, han ska sluta mkt tidigare imorgon så vi har hela helgen med varandra o familjen :).. myspys!

Under morgonen här nu har vi hunnit käka frukost kollat på ensam hemma, snacka om att Teo blir mer o mer intresserad av Tvn, mkt bra. kan vara en bra barnvakt sedan ;).. Och nu har Telma somnat om igen, hon somnade ju iofs tolv inatt efter den lilla tupluren hon tog mellan åtta o halv tio hos svärmor. men jag va ändå vaken så de gjorde inget =P..
Så idag är snuttan trötter. Teodor leker med sina bilar o låter bruuum bruum, så söööt så jag dör nästan. ska ta lite kort medans han håller på =P

Så kommer världens bästa Jenna ner snart också, Teo blir så glaaa när hon kommer ja jag med såklart ;).. De va ju ett tagsedan vi sågs.

ååh jag är sugen på en smörgås med skinka, ost o grönsaker på igen.. ska nog göra mig en till. Mummms.
=)..
Nu n iöppnar min plutt dörren för han tror Jenna kommit. Ack så goe han är. Vi hörs senare idag.
Hoppas jag kan hämta ut kalenderna jag betällt till mamma o Farmor idag o sen paketet från Hm.

Kommentarer
Postat av: tess

Var jobbar Jimmy nu?? //Tess

2008-12-04 @ 15:48:57
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0