Annandagjul.

Inte hänt så mkt idag heller : ) varit i stan med Ak & handlat lite, fick lite mer hem än vad jag hade skrivit på lappen, så nu får vi leva fattigt ; ).. skämt & sido! Älskar & handla kläder till mina barn, Teodor ser grymt tuff ut i sina kläder, små Jeans & luvtröja, så himlans fin & Telma i sina söta små klänningar & tunikor. Underbart goe barn.

Jag & fästmannen har legat & glott på serier i sovrummet medans barnen sovit & än sover de, J tog en tripp till sin mor.
Mysigt & bara ha hemmakvällar & mys. Ikväll blir de inte mkt heller, gå en promenad efter åtta & sen bara mysa under täcket ikväll : ) visst är de skönt & ligga under ett varmt täcke med en hårig man? ; )

aah nu har jag långa naglar igen, Ak & jag hittade lösnaglar för billigt pris & de sitter fast än iaf, längtar tills mina växer ut igen! är ju så snyggt med långa naglar, iaf på vissa! : ) många finns det som inte har fina naglar eller händer & som passar i det, men jag gör det iaf! =) Blir så när man har piano händer.

Ska snart laga mat, magen börjar hungra lite & pratar.
Se om man kan somna ikväll också, sover otroligt jobbigt nuförtiden. Skit tråkigt.
Känner mig inte riktigt kry heller, små fryser fast det inte är kallt & lite ont i skallen, är de karma? =P
Måste väcka herr Teodor också så han komemr isäng ikvääll, annarsär han uppe till tio elva. Fick föresten besök av honom halv fem imorse, med sin vällingflaska. De va bara & göra lite sen somnade han om, så hade han ju självklart hittat godis/chips skålen också, :P Men som sagt han somnade igen! & vaknade inte förens 10 imorse. Ha är en riktig sjusovare.. Precis som sin pappa : )

Ha en bra kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: AK

Mmm det blev lite... :P Köpte strumpbyxor, 2 klänningar och ett par leggins inne i Örebro oxå... Det blev en del !! Men skoj var det !! :)

2008-12-26 @ 21:20:19
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0