Fullt upp.

Har inte hunnit sitta vid datorn ngt idag, ej haft ork heller, plus att vi har haft fullt upp : ) har träffat Maria & sen har vi varit iväg till Js bror hela kvällen.
Har inte så mkt & tillägga ikväll, mer än att jag är skapligt trött. Ska bli skönt & komma isäng om en stund, sitter & tittar på Bodeyguard. Bra film!

Usch Teodor har skärt sig idag på en glaskärva som va hemma hos Jsbror, oh de blödde som bara den, så nu ska den dörren bort så inga mer olyckor blir till. jag & blod går inte ihop, de blir rysningar & får ont i kroppen när jag ser det, ni kan ju undra hur jag mår när jag har mens, ååh de ryser verkligen i kroppen nu. Inget kul & se sin son ha ont heller, så han har fått plåster & så nu, de vart mkt blod för de såret.. får se hur de ser ut imorgon.

Aaah, de va allt idag!
Imorgon fyller min älskade son 2 år : ) Lilla plutten börjar & bli stor.. inte tor men stärre iaf.
Längtar till mellandagsrean ; ).. roliigt & handla kläder ju.. wohooo!

Ha en bra kväll, kanske hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0