Hemma hos Jeenna =)

Hon va med mig till barnmorskan o hade min dotter, så goe hon är som ställer upp :)..
Som jag alltid säger världens bästa!

Hon drog till affären snabbt för o handla lite, sen ska vi laga mat.. är vrål hungrig =P
Jimm mår inte bättre än, tydligen har hans brors barn med åkt på det :(.. uschamejjen!
Som tur åär spyr ha iaf inte än, men dagen har ju bara börjat o andra sidan.
Vi håller oss borta lite, så vi inte blir sjuka. Vore verkligen inte roligt.

Telma är än förkyld o rosslig i halsen, men läkarna säger bara de går över av sig själv.. vad är de för fel på läkarna idag egentligen? de bryr sig inte längre om barn är sjuka.. Hon är inte ens fem månader o har varit sjuk sen hon va 1 månad konstant! Vadå går över? skit vården idag.. hatar dem!

Ska till bvc imorgon med Telma för o väga o mätas, får se vad hon säger. Men skickar de oss vidare blir de ju ändå att de går över som alla andra ggr de sagt det.. usch :(..

Vill ju att mina barn ska bra.
Dem betyder allt för mig, mina älskade barn.
Mamma älskar er otroligt mkt!

Ska sätta in bilder på bilddagboken sen.
Men de blir nog när vi kommit hem.
Teo bubben ska ju hämtas om två timmar, snutten!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Aha okej, skönt det ordnade sig..!

Joda Jag är förkyld, men Elise har blivit friskt från sin förkylning skönt det inte var långvarit..! Knappt jag stod ut den korta stunden, för vad så rädd och orolig för henne så som hon höll på, så får du med Telma stå ut och ingen gör ngt..! Tycker så synd om er och framförallt henne, att de inget gör, en sån liten tjej ska ju inte behöva må dåligt hela tiden ju :(

Annars med er da ??

kramar

2008-12-08 @ 13:22:30
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: tess

Ja fy... ja ja blir väldigt sjuk...



Ja lider med barnen.. Albin blir så sjuk han med å hans mage tar lång tid på sig att bli bra igen.



//Tess

2008-12-08 @ 14:31:58
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Ja ha fått hjälp...med bloggen ja kan inte sånt där.



För min del så är ja hellre febersjuk å förkyld tre veckor än magsjuk.. ja blir hemskt sjuk... de e de värsta ja har å ja försöker undvika sånna som har haft magsjuka... TUR inte barnen kom hem igår för visst man kan få de överallt men ja e tacksam om folk berättar att de varit sjuka för man smittar två dygn efter... jag ska undvika säger läkarna man vet inte hur illa de blir nästa gång.



Tess

2008-12-08 @ 15:21:11
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Melinda

va heter du på bilddagboken? :)

2008-12-08 @ 16:47:20
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0