I N L Ö V E !

Såå kääär i min Jimmy : )
Går inte & beskriva hur mkt man kan älska en annan person så mkt.
Barnen de är ju förståligt, de betyder ju mer, meeen min älskling Jimmy betyder massvis & han är ju en del av mitt liv för alltid, även fast vi skulle gå åt skilda håll, Så kommer han va den som betyder allra mest för mig.
Man ska aldrig ta ngn för givet när det gäller kärlek, sådant som bara slutar i tragedi. Eller ngn överhuvudtaget egentligen. FInns ju så många som tar varandra frö givet hela tiden, vi har varit med om det, men de har gått över till respekt istället : ) Älskar dig Jimmy så de värker i hjärtat!


Har potatisgratäng i ugnen & ska om en stund steka lite saker till!
Ha en bra dag!


Må säga att Britney är riktigt bra iår  ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0