Idol+Mys!

Nu ligger skruttan & sover & Teodor han badar lite. Badpojken som vi kallar honom, de bästa han vet typ. Bortsett från förskolan & pappa ; ) Telma kommer vakna här om en timme ungefär, sen kommer hon inte somna om förens tolv säkert, men de gör inte så mkt! Jag är ju ändå vaken, sen ska vi se Tomten är far till barnen senare ikväll.
Först vill jag se Idol en stund iaf, vem vet inte vem som vinner ändå.. inget roligt , jag tycker fel person vinner..
Men tvåan kanske blir större än ettan igen detta år? : ) vore inga fel de heller. Undra om älsko kommer ihåg att köpa med cola & sjtärnchipsen? Hehe, de återstår & se när han dyker upp.

Just ja angående min systeryster, så har hon fått en plats nu hon kommer vara i 6 månader, (hennes kontaktfamilj sedan 5 år tillbaka) reda upp allt & komma ifrån götet en sväng, bort från de som gjort henne illa. Som sagt hon behövde komma bort & börja om igen. Annars kanske man inte har henne kvar nästa år.. Fruktansvärt tragiskt & säga men sant! Så tur mamma tog tag i allt nu & fick iväg henne. Jag gör allt jag kan för att hjälpa till. Vill inte se ngn i min familj lida..
Älskar er så!

♥ Jimmy & barnen gör mig otroligt lycklig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0