Julkänslor(?)

Ngn mer än jag som inte alls har ngn speciell julkänsla iår? Idag när man vaknade va solen framme, känndes som vilken dag som helst utan jul. Två jävla dagar kvar till Jul & man har ingen som hellst känsla för det Ä N, kanske får det imorgon eller på själva dagen? Vi ska iaf hem til js bröder där diverse i familjen kommer vara : ) mkt trevligt kommer det bli det vet jag redan nu! Att fira Jul med dem man trivs med & älskar är ju en självklarhet. Saknar dock mamma & systrarna, men de tar vi igen. jag ska göra min älskade potatisgratäng & lite sådära inför maten vi ska ha med. Längtar redan ; )
 
Hela kvällen ska J hjälpa sin bror med rummet hos honom så de blir klart.
Så blir själv ikväll med barnen, (om inte Annakarin skulel dyka förbi : ) ) men de gör mig inget. Slipper man gå varann på nerverna då man är hemma & ihop 24 timmar om dygnet, de kan bli lite påfrestande! Men kan ändå säga att kvällarna skulle jag vilja ha ihop med honom då barnen somnat! Men vi har hela livet framför oss : )..

Ha en super skön kväll allihoppa :)


kissses!

Kommentarer
Postat av: Kicki

jag har heller inte mkt julkänslor :S längtar bara till att få komma till mamma och äta massa mat :D

2008-12-22 @ 20:50:17
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0