Klar =)

Såja nu är jag klar med J U L P Y N T E T för iår ;)..
Blir o ta bort de nästa år igen.
Nästa år, ja en månad sen är de Januari. jisses vad tiden går fort, Teodor han blir två år nästa onsdag, två årsedan jag låg på förlossningen o födde honom, riktigt mäktigt egentligen. Tiden den flyger iväg nu när man har barn o familj.
Innan kommer jag ihåg att tiden gick mkt saktare. Men för vissa är de bra att den går fort o för andra inte.

Jag komnmer ta bilder o lägga upp på bilddagboken så småningom, de blir innan veckan är slut iaf på vårat hem free happy smileys
Får se om jag får isäng lilleplutten snart, han är små trött. Så vi kan gå ut efter det.
Telma har precis sovit i två timmar medans jag o Teodor har donat hemma =P..
Bra o ha ngn som hjälper mig. ;) fast de blev mer att han vart intresserad av Julspeldosan än o pynta. Hehe..

Jaoo ska väl göra ett försök o få honom isäng.
Sen laga lite mat.

Tjiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0