Kvällen..

Jimmy åkte för en stund sedan på sitt möte : ) De behövde han tror jag, har ju inte gått på ngt under veckan då han varit sjuk! Så när han kommer hem ska jag fråga hur de varit på mötet. Men de är nog som vanligt, skönt för honom.
 & träffa sina vänner!

Har precis satt på byggare Bob till Teodor, de gillar han skarpt : )
Så söt är han, hiii.. Tog lite kort på honom när han satte sig i Telmas babysitter.
Där satt han verkligen bekvämt. Telma sitter hos mig nu, har blivit lite kinkig & vill inte ligga på golvet eller i babysittern, så hon sitter på armen ; ) men de gör inget, hon är så goe ändå! Vill gärna bita i saker hela tiden & tar tummen titt som tätt, & drar i sina fötter, så nedrans goe är skruttan! Hon är redan en liten bestämt brutta ; )

Har inte hunnit blivit ngn pulkaåkning idag än.  : (
Men imorgon ska de bli av, vart så trött under eftermiddagen att jag inte orkade ngt, myst med Jimmy medans barnen sov sin middag, så gott & kramas & pussas. L O V E  I T !
Gjorde iaf våfflor, eller ja stekte dem men Jimmy gjorde smeten, min duktiga älskling.
Imorgon kanske vi skulle upp till pulkabacken här uppe vid tolv med några av Jimmys polers : ) som vanligt drar dillan igång aktiviteter när han kommer & hälsar på i lilla Degerfors =P

nu ska jag ägna tiden till barnen & sen Idol med lite mys till tvn.
ha en bra kväll allihoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0