Läggdags.

Nu har båda barnen somnat iaf : ) de tog sin lilla tid men de gick att få dem isäng. Teodor han somnade runt en halv tio här & Telma alldeles nyss, tror ju att de ska missa så mkt när de ska sova. Vad finns det & missa? jag vet själv hur jag va när jag va liten, ville aldrig sova fast jag va dö trött.. Smög upp igen & kikade vad mamma & pappa gjorde. Så de kommer våra barn också att göra. De ser man inte fram emot direkt.. Hoppas bara man slipper se sitt barn klippa sig.. vill gärna att mina barn inte ska hitta en sax =P.. haha.. de gjorde jag också när jag va yngre, klippte lugg så kort så kort, aj vad mamma vart arg.. : ).. sådant man ändå skrattar åt idag.

Ska snart också lägga mig, är trött idag mot vad jag brukar vara..
Jimmy sitter vid den andre datorn & surfar.. SKa nog ta & ladda hem en film, de tar ju inte lång tid att göra det..
Imorgon ska de handlas inför nyår : ).. massa godis/chips/dricka & mat i stora lass! Gott gott.. Blir ju fullt hus här hemma..

Huvudvärkstablett & sova kudde nu! :)
G O D N A T T !

Kommentarer
Postat av: sussie - Linnéa mamma <3

Ja verkligen !

Jadu, har faktiskt ingen aning om vad vi ska göra på nyår, jag vill hitta på något kul.. men vad ?!

Vad har ni för planer då?!

2008-12-29 @ 22:27:09
URL: http://mammasussie89.blogg
Postat av: tess

Vi kommer va hemma å avnjuta en trerättersmiddag... //Tess

2008-12-29 @ 22:30:20
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: linda

D va inte illa ja vi gifte oss på min mosters gård hehe ja d ordnars sig nog men ett tips är att gifta sig ute hehe känns lite annorlunda och speciellt =) vilka söta barn ni har =) Jaså där ser man så då är ni här i stan i bland då hehe kramar

2008-12-29 @ 22:32:02
URL: http://lindasyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0