Lösenordskyddad blogg.

du hittar den hääär.
Skicka till min mejl [email protected] om ni vill ha lösen o användarnamn. =)
Där kommer ni ha tillgång till bilder på våra barn och en del privata saker som jag kommer skriva om!


Nu är min käre sambo iväg o hämtar Teodor, Telma lade jag precis hon va så trött gumman!
Ska iväg & träffa Maria om en stund & lille vovven Tina, sötnoseen! Ta oss en promenad, ska bli skönt o komma ut lite & bara gå. Jisses de va längesedan jag tog mig en promenad nu. De känns på kroppen när man inte gjort det. Men nu får de bli ändring. SKa iaf försöka gå en timme om dagen för att få fart på kroppen igen. Kilona ska ju rasa lite innan Jul då man går upp dem igen på JULAFTON/JULDAGEN! haha..

Ja nu ska jag försöka sätta in lite bilder på den nya bloggen.
Ha en bra dag gött folk! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0