Lussevak.

Snart ska hela familjen iväg på lussevak med Teodors förskola plus två andra avdelningar, massa folk med andra ord.. mkt jobbigt. Men det får gå, är ju bara två timmar de håller på som tur är : )
Älsko & Teodor ska ta sig en dusch & jag ska göra lite matsäck, ska förbi affären också & köpa ngt & dricka, jag vill inte ha bebisfestisar direkt =P.. Telma börjar bli trött också så får hålla henne uppe lite så skruttan somnar i vagnen iställ, då hon annars ogillar & ligga i den! Kommer ihåg att Teodor älskade & va i vagnen, men sen ska jag inte jämnföra mina barn de är helt olika invidider, fan de värsta som finns när man jämnför med andras barn osv..

Jaja, nog om det. får se om jag orkar blogga ngt sen när vi kommit hem. Ska ta med kameran så de blir lite fina bilder på barnen : ) Då Jeenna också ville ha kort ; ) hii..

Ha en bra kväll.. KISSES!

Kommentarer
Postat av: Adéle

Svar: aw tackar så mycket :)

nej har inte sett den filmen :O kanske man ska ta o göra :) har du sett twilight ännu? :)

2008-12-11 @ 20:20:15
URL: http://dreamer1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0