måndag igen.

En sen måndag jag bloggar nu : )
Har inte haft ork att sätta mig vid datorn ngt. Sen igår kom vi hem så sent, nio & då va de bums isäng med Teodor & han stupa : ) Telma va vaken fram till halv elva ungefär, hon lekte & härjade till slut somnade hon med. Efter vi va hos Jimmys bror igår åt vi räkmackor, väldigt gott må jag säga ; ) blir flera ggr i månaden men ändå, kan inte äta mig mätt på det.
Jimmys bror hade en fin lägenhet, de är så man själv vill flytta & göra nytt bo, men de ska vi ju inte, huset är rätt för oss, Men jag är otroligt sugen på & göra om i huset, & möblera om vore inga fel. Men de vill inte Jimmy, men ju mer jag tjatar vet jag att jag får som jag vill till slut iaf : )
Men de får vi ta efter Julen, vill byta sida på våra soffor till amdra sidan & så. Vill att de stora fönstren ska vara synliga med mina fina blommor : ) Ja jag älskar blommor. Mkt de som gör att ett hem blir fint tycker jag!

Teodor va iväg till tandläkaren & han hade så fina tänder & hon räknade till 20 st. Ska tillbaka om ett år igen. De  va min käre sambo som va iväg så jag har bara lyssnat på vad hon sa till honom. : ) Tur vi har en sån duktig pojke. & underbart fiin!

Älsko håller på & städar, har hållt igång sen elva ungefär, vad skulle jag göra utan hnom & hans städning? han som gör att vi oftast har de fint hemma, men jag plockar mkt & gör i ordning med saker & han städar ; ) så de ska vara, Jag som gör maten & tvättar också så de blir rättvist =P eller kanske inte. Tur vi älskar varandra så mkt att vi orkar leva ihop ; )..

Ha en bra måndag allihoppa!

2 Dagar Kvar Till Teodors Dag.
9 Dagar Kvar Till Julafton.

Kommentarer
Postat av: Kicki

nemen va gulligt :)

jo de är ju klart det är skönt att allt gick bra tillslut. ingen är ju gladare än vi för de :)

hehe jag har med tippat på 49, men vi får se imorron hur lång han är :)

2008-12-15 @ 21:36:55
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0