Matdags..

Ska gå & fixa till ngt i köket snart.. är små hungrig, kan ju bero på att jag inte ätit frukost än?
När jag va gravid åt jag iaf frukost, de gör jag kanske en gång i veckan nu.. Jag har ingen aptit på morgonen, förens man kliver ut genom dörren då man ska lämna plutten på förskolan eller sådant.. då blir man genast hungrig fast man inte va de innan.. sådanna typiska saker händer en alltid.. så en frukt eller dylikt ska man kanske börja ha med sig ut då.. om man kunde ha de i tankarna innan man gick utanför dörren också.. för de är ju inget gott & äta när man inte är hungrig..  eller har jag fel?
Blev grymt sugen på prinskorv & mos nu.. eller makaroner? mos är nog fan så mkt godare..
Kanska kallt ute idag.. blir att sätta på sig mkt kläder när vi går ut efter maten sen!

Teodor har fastnat för Telletubbies.. eller vad de nu kallas för, bara inte bananer i pyjamas tack! ; )..
Kanske dags & göra mat medans man är hungrig.. så man kan äta lite : )..

Ska kika in på HMs sida också för & se vad de finns för fint till våren nu som man ska ha!

Have a nice dayyyyy!

Kommentarer
Postat av: Ellen

jag har fixat min privata blogg nu. men nee.. ja vet inte hur man länkar =S hahahaha.. så du får mer än gärna hjälpa mej =D

2008-12-29 @ 13:25:33
URL: http://truelovemate.blogg.se/
Postat av: tess

Ja man ska ha de exakt som man själv vill å inte bry sig om va andra tycker att man ska ha å inte. De e er dag glöm aldrig det. Gör det som känns bäst för er.



Markusson... ja gillar inte någon av dom vare sig herr eller fru e ja rädd... han har varit så ful på jobbet flera gånger så nej tack... Men tur vi e olika som sagt



Tess

2008-12-29 @ 13:27:04
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Vi hade en väldigt fin å bra dag som verkligen var just vår.... Vi njöt av varann hela dagen åt gott och ja va ska man säga??? de va ju enkelt men precis som vi ville ha de. Vi la ju pengar på mat hotell samt teater istället. Ringarna är i silver och handgjorda av en kille ja hittade på nätet... Nej men de va en trevlig dag... Den var bara vår.



Tess

2008-12-29 @ 13:40:38
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Emelie

ja precis, fast det blir mycket nytt i den andra så vi rensar väldigt mycket nu med, hatar denna lägenhet :P



2008-12-29 @ 16:03:48
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0